Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron pozwala uzyskać liczne korzyści. To przede wszystkim wzrost widoczności Twojej witryny w organicznych (bezpłatnych i naturalnych) wynikach wyszukiwania, a w konsekwencji zwiększenie liczby osób zainteresowanych proponowaną ofertą. Dzięki SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizacji serwisów w wyszukiwarkach dotrzesz wyłącznie do stałych i zdecydowanych klientów, którzy przyczynią się do maksymalizacji zysków Twojego przedsiębiorstwa. Za pomocą właściwie wdrożonych działań pozycjonerskich zdobędziesz także przewagę nad konkurencją i zwiększysz wiarygodność swojej marki w sieci.
Aż 68% kliknięć w Google trafia do pięciu pierwszych wyników wyszukiwania (źródło: blog.hubspot.com). Jeżeli chcesz osiągnąć najwyższe pozycje w wyszukiwarkach i stać się branżowym ekspertem – napisz do mnie lub zadzwoń. Zmaksymalizujemy konwersję wspólnie. Pozostaję do Twojej dyspozycji.
Pozycjonowanie stron internetowych – co to jest i na czym polega SEO?
Pozycjonowanie stron internetowych nazywamy inaczej SEO, czyli marketingiem w organicznych wynikach wyszukiwania. Właściwie wdrożona strategia pozycjonerska obejmująca on-site SEO (działania wewnątrz witryny) oraz off-site SEO (działania poza serwisem) pozwala osiągnąć najwyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania i stać się autorytetem wśród klientów, co przełoży się na zwiększenie częstotliwości korzystania z Twojej oferty.
Aby to było możliwe wdrażam niezbędne strategie on-site oraz off-site prowadzące do poprawy wartości Twojej strony z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów, pająków lub robotów indeksujących) oraz użytkowników (UX, czyli User Experience to również fundamentalny element wpływający na SEO).
Pozycjonowanie stron internetowych – najważniejsze elementy
Najważniejsze elementy pozycjonowania stron internetowych to:
- optymalizacja techniczna (on-site SEO),
- optymalizacja treści (on-site SEO),
- link-building (off-site SEO).
Poniżej przedstawiam szczegóły.
Optymalizacja techniczna (on-site SEO)
Optymalizacja techniczna obejmuje wszelkie działania związane z technicznym SEO. Pracując nad poprawą Twojej witryny w tym kontekście zwracam uwagę na m.in.:
- responsywność – dostosowuję Twoją stronę nie tylko do komputerów i laptopów, ale dbam także o to, żeby wyświetlała się poprawnie na smartfonach, tabletach oraz najnowszych smartwatchach (według com aż 54% Internetowego ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych);
- wydajność – optymalizuję Twój serwis w taki sposób, żeby ładował się maksymalnie 2-3 sekundy od pierwszego kliknięcia linku przez użytkownika (w tym celu wprowadzam najistotniejsze zmiany w kodzie źródłowym dot. HTML i CSS oraz m.in. optymalizuję rozmiary grafik);
- interaktywność oraz intuicyjność – w tym przypadku istotne są najnowsze miary Core Web Vitals, czyli LCP (ang. Largest Contentful Paint), FID (ang. First Input Delay) oraz CLS (ang. Cumulative Layout Shift) odpowiadające za interaktywność oraz intuicyjność witryny (aby sprostać aktualnym standardom jakościowym Google m.in. priorytetyzuję wyświetlanie treści, optymalizuję JavaScript oraz czas ładowania poszczególnych elementów tj. filmiki, zdjęcia oraz teksty);
- ścieżkę zakupową – zależy mi na tym, aby Twój klient po wejściu na stronę był kierowany prosto do konwersji, czyli zakupu produktu lub skorzystania z usługi (w tym celu jak najbardziej upraszczam ścieżkę zakupową, aby żaden zbędny element na stronie nie rozpraszał interesanta przed dokonaniem konkretnego działania);
- certyfikat SSL – czyli tzw. zielona kłódka w lewym górnym rogu znajdująca się tuż przy pasku wyszukiwań (jej wdrożenie gwarantuje bezpieczeństwo transakcji internetowych);
- strukturę linków – według najnowszych wytycznych algorytmu Google linki powinny być jak najkrótsze i najbardziej użyteczne (w tym celu edytuję odnośniki zgodnie z zasadami user-friendly);
- meta tagi – na każdą z podstron wdrażam unikalne meta tagi, czyli meta title (tag tytułowy wpływający na SEO) oraz meta description (opisujący w skrócie zawartość Twojej witryny).
Optymalizacja treści (on-site SEO)
Optymalizacja treści jest bardzo ważnym elementem wpływającym na SEO. Aby sprostać wymaganiom wyszukiwarek, uzupełniam content na Twojej stronie właściwymi słowami kluczowymi (zarówno ogólnymi, czyli jedno- lub dwuwyrazowymi) oraz long tail SEO (składającymi się z minimum 3-4 wyrażeń). Dodatkowo wdrażam odpowiednie nagłówki (żeby teksty były użyteczne, czytelne i przyjazne robotom Google), a także implementuję linkowanie wewnętrzne (np. do poprzednich wpisów blogowych lub konkretnych kategorii, co przekłada się na lepszą nawigację witryny).
Link-building (off-site SEO)
Link-building to długofalowe działania pozycjonerskie. W tym przypadku chodzi o pozyskiwanie „naturalnych” linków zewnętrznych z wysokiej jakości źródeł. Aby rozbudować profil linków na Twojej stronie, posługuję się metodami tj.:
- wymiana wpisów gościnnych,
- interakcja ze stronami lokalnymi,
- korzystanie z własnych zaplecz SEO.
Warto również wspomnieć, iż rozwijam profil linków witryn za pomocą tzw. relinkowania, czyli analizy odnośników konkurencji. W tym celu wykorzystuję narzędzie Majestic SEO i dokładnie weryfikuję, z jakich wartościowych źródeł mógłbym pozyskać linki dla Twojej strony, żeby wpłynęły w jak największym stopniu na SEO.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?
Ceny za pozycjonowanie stron internetowych ustalam indywidualnie na podstawie m.in.:
- specyfiki Twojej branży (najdroższe jest SEO w branży meblarskiej, odzieżowej i farmaceutycznej),
- konkurencyjności pozycjonowanych fraz kluczowych (w przypadku pozycjonowania lokalnego możesz liczyć na przystępne propozycje cenowe ze względu na niską konkurencyjność wyrażeń kluczowych),
- historii Twojej domeny (jeżeli w przeszłości nie otrzymałeś żadnej kary od Google pozycjonowanie będzie tańsze).
Podczas wyceny pozycjonowania zwracam również uwagę na stan optymalizacji technicznej Twojej witryny. Dlaczego? Ponieważ im lepiej jest zoptymalizowana, tym mniej roboczogodzin na samym początku będę musiał poświęcić (co przekłada się oczywiście na niższą cenę SEO).
Warto wiedzieć!
Według backlinko.com właściciele stron internetowych z USA, którzy inwestowali w SEO powyżej 500 dolarów miesięcznie byli bardziej usatysfakcjonowani z działań pozycjonerskich od firm, które płaciły specjalistom poniżej tej kwoty. Wynikało to m.in. z szybszych efektów, będących rezultatem większej liczby poświęconych roboczogodzin.
Zdecyduj się na pozycjonowanie już dziś. Zainwestuj w najskuteczniejszą formę reklamy w Internecie. Pomogę Ci zmaksymalizować konwersję. Zadzwoń do mnie lub napisz wiadomość. Bez umów, bez zbędnych formalności, z pasją i zaangażowaniem.
WIĘKSZA WIDOCZNOŚĆ TWOJEJ FIRMY
Razem stworzymy coś wyjątkowego 🤌
Duże doświadczenie
Wykonałem już łącznie ponad 300 realizacji stron i sklepów internetowych, nie tylko w Polsce
Skuteczna reklama
Moi klienci to dobrze prosperujące firmy, które generują codzienną sprzedaż produktów i usług
Wysokie pozycje
Optymalizacja strony i dobra budowa ma ogromne znaczenie, procentuje to później
MOJE USŁUGI
Co mogę dla Ciebie zrobić
Strony i sklepy internetowe
Tworzę i projektuję strony oraz sklepy internetowe, które są zoptymalizowane, proste i przyciągające klientów, działające na każdym urządzeniu.
Skuteczna reklama w sieci internetowej
Oferuję również skuteczne pozycjonowanie stron bez umowy, aby Twoja witryna była widoczna i osiągała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach
Skuteczne kampanie reklamowe w Ads, aby zwiększyć widoczność Twojej firmy i przyciągnąć więcej klientów. Elastyczne formy budżetu do ustalenia.
Reklama w social mediach
Reklama w social mediach oraz prowadzenie portali społecznościowych, aby zwiększyć widoczność Twojej firmy i zaangażowanie nowych klientów.
Optymalizacja i wydajność
Twoja strona chodzi zbyt wolno ? Może masz źle dobrany hosting lub po prostu martwią Ciebie co roku wzrastające ceny? Przedstawię konkurencyjną ofertę.
Copywritting, opracowanie treści
Opracowuję treści które są nie tylko atrakcyjne i angażujące, ale także skutecznie przekazują informacje i zachęcają do działania.
.